ilk gün../first day..

Çok ilk var bu aralar. Nereden başlasam??
Geçtiğimiz yaz hayat döngülerimi tamamen resetleyip yeniden başlamak istedim. Belki zamanların en iyisi geçen yaz değildi. Zira küresel olarak çöküyorduk ve bu o dönem süratle ısınıyor olmamızdan daha kötü hissettiriyordu.
Aylar geçti (neyseki yıllar değil) ve önceki gün yeni bir işe başladım.
Ama önce..
Bu geçen aylarımı fikirleri maddeye dökerek değerlendirdim ve buralarda adı sıkça geçecek olan dükkanımı kurdum.
Çok mesaili günler geçirmeye başladım bu günlerde.
Sadece aklımdakileri artık orada tutmamaya karar verdim. Anlık kararlar, günlük sevinçler ve esinlendiren her türlü şeyi vakit buldukça bu sayfaya taşıyacağım.

PS:I've began with my native language but then again I want to reach more of you so why not go bilingual?? Bilingual it is then!
In brief of the above is about me being pointless for a while,lets say for 6 months . Nowadays I'm back on with my profession and working for a week in my new job. But the past joblessness gave me my freedom to do what I kept in my mind since always. I started to craft the things which crossed my mind now and then. I've opened a little store at http://lightblu.flyingcart.com/ and a little corner at http://www.lightblu.etsy.com/ as a showcase for my productive period. I intend to keep on doing it till I'm out of ideas. I'll also keep track of the crafters around the world from my favorite channels. Hope we meet at these same corners. See you soon..

Comments

Popular Posts